برس فر بیتا

۸,۵۰۰ تومان۸,۹۰۰ تومان

نحوه خرید خود را بین ( کارتن یا بسته ) انتخاب کنید

پاک کردن

در صورت بروز هر گونه مشکل فرم زیر را تکمیل کنید

مشخصات

کیفیت ساخت : درجه 1

رنگ بندی : قرمز ، زرد

تعداد : کارتن ۱۲ بسته , بسته ۲۴ عدد

مناسب : آرایشگاه ها , سالن ها و مصارف شخصی

 

شناسه محصول : gc-bofkha1 دسته بندی ها : ,

اشتراک گذاری

توضیحات محصول

خرید و قیمت برس فر

برس فر یک ابزار آرایشی است که عمدتا برای حالت دادن و حجم دادن به مو استفاده می شود. این برس ها معمولاً دارای الیاف یا پرزهایی در اطراف استوانه هستند و می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند. برس فر در سایزها و قطرهای مختلف موجود است که با توجه به طول و نوع مو و مدل مورد نظر قابل استفاده است.

هنگام استفاده از برس فر، معمولاً از سشوار برای خشک کردن موها همزمان با حالت دادن استفاده می شود. به این ترتیب حرارت سشوار به طور یکنواخت به موها می رسد و حالت دادن به موها راحت تر و کارآمدتر خواهد بود. برس فر به ایجاد حجم و شکل دلخواه کمک می کند و همچنین می تواند به ایجاد ظاهری طبیعی و آراسته کمک کند.

انتخاب قطر برس فر شما بستگی به طول موهای شما و فرم موهای مورد نظر شما دارد. برس های با قطر بزرگ برای ایجاد فر و حجم بر روی موهای بلند بهترین هستند. برس های کوچکتر برای ایجاد فرهای مشخص تر و موهای کوتاه تر بهتر هستند.

برای استفاده از این ابزار موهای خود را با سشوار خشک کنید و باید برس فر را به آرامی و با دقت روی موها بکشید تا مدل دلخواه ایجاد شود. حرکت دایره ای برس همراه با حرارت کافی از سشوار باعث ایجاد حالت مطلوب در موها می شود.

انواع شانه و برس مو

اگر شما انتظاری که از برس مو مورد نظرتان دارید را مشخص کنید، انتخاب شانه موی مناسب امر دشواری برایتان نخواهد بود. انواع برس و شانه موی سر با توجه به تنوع کاربرد وهدف تولید شده در گروه شانه ضد شپش، برس آرایشی مانند برس اکستنشن، شانه سشوار، شانه پوش و شانه رنگ مو قرار می گیرند. شانه های رنگ مو یکی از ابزارهای اصلی در جهت رنگ کردن مو است. به طور کلی برس های آرایشی عضو ثابت سالن های زیبایی محسوب می شوند. شانه ضد شپش ظاهری متفاوت نسبت به سایر شانه های موی سر دارد. این شانه ها دندانه نسبتا بلند و نزدیک به هم دارند.

خرید شانه و برس فر بیتا

خرید عمده برس فر بیتا از سایت گلاریس با توجه به تنوع برس و شانه موی سر با کیفیت در این فروشگاه و توضیحات مختصر راجع به کاربردشان مسیر انتخاب شانه و برس موی مناسب را برای شما آسان می کند. ضمن اینکه فرآیند سفارش، خرید و در نهایت ارسال برس موی مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

برس فر تولیدی برند خاطره , با کیفیت ساخت بالای به کار برده توانسته حتی بالاتر از برس های فر بیتا عمل کند و سریعا جایگاه خود را در بازار پیدا کند . جدا نشدن پین های پلاستیکی و کیفیت بالای دسته از عوامل بالا بودن سطح کیفی ساخت این مدل می باشد

نظرات

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین کسانی باشید که \"برس فر بیتا\" را بررسی می کند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت